Copyright 2016 by Nikos Topalidis

Impressum

ΑΛΦΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ I.K.E

Περιοδικό ποικίλης ύλης:
ΒΕΒΗΛΩΤΗΣ
Γιαννιτσών 90
54627 Θεσσαλονίκη

Επικοινωνία:
Τηλέφωνο: 2310/550331
Φαξ: 2310/550371
E-Mail: pressvevilotis@gmail.com
Ιστοσελίδα: www.vevilotis.gr

 

Η ηλεκτρονική μας εφημερίδα είναι επίσημα καταχωρημένη στο μητρώο online media του κράτους και δικαιούται νόμιμα να λαμβάνει κάθε μορφής διαφήμιση.

Για θέματα Σύνταξης:

Επικοινωνία:
Τηλέφωνο: 2310/550331
Φαξ: 2310/550371
E-Mail: pressvevilotis@gmail.com

  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Black Google+ Icon
Please reload

αναζήτηση με ετικέτα
ακολουθήστε μας

Το 75% των Θεσσαλονικέων επιλέγουν την παραλία της πόλης μόνο για βόλτα

February 27, 2019

 

Τι κάνουν οι Θεσσαλονικείς όταν επιλέγουν να επισκεφθούν την παραλία τους; Περισσότεροι από 7 στους δέκα (75%) την επιλέγουν για τη βόλτα τους και μάλιστα η πλειονότητα (60%) είτε καθημερινά είτε τρεις φορές την εβδομάδα. 


Την ίδια ώρα, σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και την καθαριότητα, η παραλία βαθμολογείται σχεδόν με 4 με άριστα το 5, με τους ξένους επισκέπτες να δίνουν μεγαλύτερη βαθμολογία από τους ντόπιους, ενώ το μικρότερο σκορ αφορούσε στη σήμανση/πληροφόρηση. Τα παραπάνω προέκυψαν από έρευνα που πραγματοποίησε το American College of Thessaloniki (ACT) σε συνεργασία με το δήμο Θεσσαλονίκης και παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο δημαρχείο ο καθηγητής ο Νίκος Χουρβουλιάδης, διευθυντής του Business school του ACT.


Από τους ερωτηθέντες, οι 8 στους 10 ήταν Θεσσαλονικείς και σε ποσοστό περίπου 75% είπαν ότι επισκέπτονται την παραλία για βόλτα, ενώ ένα ποσοστό της τάξεως του 9% την επιλέγει για βόλτα και άθληση και ένα μικρότερο ποσοστό - περίπου 5% - συνδυάζει βόλτα, άθληση και ποδηλασία. 


Σε ό,τι αφορά τη χρήση των περιπτέρων, 1 στους 4 κατοίκους είναι θετικοί να δοθούν για οποιαδήποτε χρήση με το 36% εξ αυτών να επιθυμεί η χρήση τους να σχετίζεται μόνο με τέχνες ή εκθέσεις, το 25% να επιθυμεί να αξιοποιηθούν για τέχνες/εκθέσεις, ή καφέ/φαγητό, ενώ ένα ποσοστό περίπου 18% θέλει να αξιοποιηθούν τα περίπτερα μόνο για καφέ/φαγητό, δηλαδή για καταστήματα εστίασης. 


Σημειώνεται, ότι η συγκεκριμένη έρευνα έγινε για πρώτη χρονιά και πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο, τον Ιούνιο του 2018, σε διάστημα δύο εβδομάδων και σε δείγμα 600 ατόμων.  Όπως ανέφερε ο κ.Χουρβουλιάδης, επειδή τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν στην παραλία, το δείγμα είναι εξ ορισμού άτομα που την επισκέπτονται. Επίσης, η χαμηλή παρουσία ξένων ενδεχομένως δείχνει ότι η παραλία δεν είναι αρκετά γνωστή και προβεβλημένη στους αλλοδαπούς τουρίστες που έρχονται στην πόλη.


Την εκδήλωση που είχε ως θέμα "Το προφίλ των πόλεων στην ψηφιακή εποχή" χαιρέτησε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας, τονίζοντας ότι αποτελεί πλέον επιβεβλημένη ανάγκη να γίνει ψηφιακός ανασχηματισμός προβολής και μάρκετινγκ, καθώς όλα δείχνουν ότι αυτό θα είναι το μέλλον. Απευθυνόμενος στους φοιτητές που ήταν παρόντες, ο κ.Πέγκας, επεσήμανε ότι πλέον οι θέσεις εργασίας που δημιουργούνται αφορούν όλο και περισσότερο το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς σύμφωνα με στοιχεία το 80% των εργαζομένων στον τομέα της τουριστικής προβολής ασχολείται με τα ψηφιακά δεδομένα. 


Την ίδια ώρα, το στέλεχος του τμήματος Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, Αναστασία Καραχισαρλή παρουσίασε τις τάσεις στους Οργανισμούς διαχείρισης προορισμών (DMOs) και τόνισε τη σημασία που δίνεται πλέον στη διαφήμιση και προβολή μέσω του διαδικτύου ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο πώς διαχειρίζονται άλλες πόλεις του εξωτερικού το συγκεκριμένο τομέα.

 

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now